Saturday, April 12, 2014

みんなの料理


17 comments:

  1. みなの料理、

    The soba that you made in this video looks absolutely delicious and made me want to make it myself this weekend! Hopefully I have time to make something as delicious as what you all made!

    Thanks,
    Canada

    ReplyDelete
    Replies
    1. ありがとうございます!このヴィデオ見て、そばよく食べてください。

      Delete
  2. みんなの料理,

    ビデオがすきでした!私はおもしろいことがたくさんならいました。I really enjoyed learning about how to make soba by watching your group's video. I think you did a really nice job overall!

    -Jessi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ありがとうございます!たくさんのらったことうれしいです!

      Delete
  3. ポッドキャストはよかったですね。

    ビデオを見る時、おなかがすきました。だれが料理を作りましたか。その人が日本料理が上手だと思います。

    ReplyDelete
    Replies
    1. ありがとうございました!チアニーと私一いっしょに作りました。もう一度ありがとうございます!

      Delete
  4. あのそばはおいしいでしたね!
    チアニさんはりょうりがほんとにじようずですか? I would love to learn how to make such a wonderful dinner, and that jazzy song just made everything look tastier!
    -Ricardo

    ReplyDelete
    Replies
    1. 見てくれてありがとうございます!
      そうですよね!チアニさんはとても上手です。

      Delete
  5. みんなの料理,

    ポッドキャストはよかったです!あのそばはおいしいでしたね。I really enjoyed learning how to make soba by watching your video. I especially liked the classy saxophone music that you had playing during the cooking portion. ^_^

    わたしはビデオがすきでした!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ありがとうございます!うれしいです!音楽が好きこともうれしいです!

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. そばはおいしかったですか。たくさんリサーチしていましたね。そして、にほんごをたくさんつかっているのがよかったとおもいます。すこしむずかしいせつめいもありましたが、べんきょうになりました。わたしは、m2mでのかいもののばめんがすきでした。ほかのおきゃくさんもいて、しぜんでよかったとおもいます。そばはすすりましたか(slurp)?
    TA:あおき

    ReplyDelete
    Replies
    1. ありがとうございます!そばは美味しかったです、すすりました。私たちのビヂオは自然見る事がありますはよかった、とても嬉しいです!

      Delete
  8. Wow... that soba looks so delicious!! Now that I know how to make soba, I should try making it someday. Overall, it was fun to watch the video.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ありがとうございます!いつかそばを作れておねがいします!とてもおいしいかったです。

      Delete
  9. Watching the video during class was very amusing especially when the music segment appeared! It was interesting to see how the soba was made, it looked delicious!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 見てくれてありがとうございます!

      そばを食べたことがありますか?
      なかったら、作って食べてください。とてもおいしいです。

      Delete